понедельник, 10 августа 2015 г.

ПЕРЕХІД НА УКРАЇНСЬКІ ТОВАРИ

Майже півроку я намагаюся купувати тільки товари українського виробника, і у мене є всі шанси на успіх. Коли я почала шукати гідні українські аналоги імпортним товарам, то знайшла багато цікавих речей, дизайнерів, які можуть вдовольнити потреби внутрішнього ринку. Сьогодні я хочу представити українську марку Vigor, яка спеціалізується на засобах догляду за шкірою обличчя та тіла.  Як заявляє виробник, майже всю продукцію необхідно зберігати в холодильнику, тому що у склад засобів входить багато натуральних складових.


Мені дуже сподобалась цинково-саліцилова паста від висипання на шкірі. Вона діє досить швидко и майже за два дні висушує прищі. Тепер це моя швидка домога для шкіри. Буду й далі купувати цей товар.


Також я купила скраб для обличчя "Апельсин та мигдаль" та маску горіхово-медова. Я задоволена результатом, але нічого магічного я не побачила, як описували усі коментатори на сайті виробника. Маска дійсно добре зволожує  та підходить для жирного типу шкіри. Вона досить незвичайна на вигляд та має дивний запах, але якщо закрити на це очі, користуватися мені подобається. Скраб має грубі частинки, я сподівалась на більш м’яку консистенцію, намагаюсь звикнути. У комментарях писали, що скраб та маска зменшують почервоніння та плями від прищів, але поки що я не побачила цього, можливо, треба частіше користуватись ними.


У подарунок до замовлення йшла сироватка для тіла, мені подобається її еффект, підтягую шкіру. Я планую й далі досліджувати та тестувати засоби марки Vigor та ділитися з вами своїм досвідом.

Комментариев нет:

Отправить комментарий